Annons:

Ny marketingdirektør hos Norwegian

Norwegian har ansat Eirik Bryn som ny marketingdirektør med virkning fra 1. september.

Bryn har siden vinteren 2022 stået i spidsen for teamet som interim, samtidig med at brandingafdelingen har været igennem en omlægning for at sikre, at organisationen er godt rustet til at imødekomme flyselskabets forretningsbehov fremadrettet. Norwegians Marketingteam er ansvarlig for branding, kreativt indhold og kampagneudvikling, indsigt, CRM, MarTech og medieaktiviteter i egne og betalte kanaler.

– Jeg tror, ​​det er drømmerollen for enhver marketingmedarbejder. Norwegian er et skønt, stærkt og vellidt mærke i Norge og Norden. Vi vil fortsætte med at udfordre og levere et skræddersyet produkt til alle vores rejsende. Vi oplever meget medvind i løbet af dagen og har gang i mange spændende ting, siger Eirik Bryn.

Han tilføjer, at målet er at vinde kunder på alle markeder, med effektive salgskampagner, samtidig med at Norwegian vil styrke brandoplevelsen gennem forbedret kundeoplevelse og effektiv kommunikation.

– Vi har et klart mandat til at styrke brandet på vores hjemmemarkeder i Norden, og udover at videreudvikle vores prisvindende loyalitetsprogram Norwegian Reward. Når vi nu derudover har indgået et samarbejde med Strawberry, giver det nye muligheder også for os marketingfolk. Vi har store planer for fremtiden, siger Bryn.

Christoffer Sundby, koncerndirektør for marketing og kundeservice hos Norwegian, er meget tilfreds med udnævnelsen.

– Efter en lang og grundig proces er konklusionen, at Eirik er det perfekte match til denne rolle. At arbejde i luftfarten er ekstremt dynamisk, med stærk konkurrence på markederne, hvilket betyder, at man virkelig skal kunne lide at vende hurtigt om, handle og levere på de muligheder, der opstår. Norwegian har nu et fantastisk stærkt team af kompetente marketingfolk, der brænder for at skabe effektiv markedskommunikation, der både begejstrer eksisterende og nye kunder, og som bidrager til, at Norwegian er det foretrukne flyselskab, siger Sundby.

Bryn har over 20 års erfaring som marketingmedarbejder med sig. Han har tidligere haft en række roller i Coca-Cola-systemet, både i Norge og internationalt.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.