Annons:

Her er Radissons nye annoncekampagne

Den hedder "Skip to Rewards" og fremhæver de fordele, medlemmer får adgang til som en del af det nyligt lancerede Radisson Rewards-loyalitetsprogram. Kampagnen hentyder til den klassiske knap, du klikker på for at springe annoncer over på nettet, og viser, hvordan medlemmer kan komme foran kø og få hurtigt adgang til fordele, som Radisson Rewards nu tilbyder, hvilket giver dem ikke kun en mere jævn oplevelse, men også flere belønninger for hvert ophold på et Radisson Hotel Group-hotel.

“Eksterne og interne data indikerer, at to tredjedele af alle medlemmer mener, at traditionelle loyalitetsprogrammer ikke lever op til deres løfter”

Det er en kreativ kampagne med en let og velkendt tone, hvor Radisson Rewards bryder væk fra loyalitetsprogrammernes typiske, uinspirerede udseende og viser, at programmet tilbyder loyalitetsmedlemmer en ny måde at indløse fordele på. Kampagnen handler om fire karakterer, der står over for forskellige udfordringer, der er almindelige i traditionelle loyalitetsprogrammer, og ved at blive Radisson Rewards-medlemmer får de løsninger på problemerne.

Eksterne og interne data indikerer, at to tredjedele af alle medlemmer mener, at traditionelle loyalitetsprogrammer ikke lever op til deres løfter, og kun 22 procent af alle gæster mener, at der er tilbud i loyalitetsprogrammer, der er relevante for dem. Derudover foretrak 87 procent af de adspurgte at få direkte adgang til fordele i stedet for at samle point.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.