Annons:

Bruger næsten en milliard på navneændring

Hotelkæden Nordic Choice Hotels bliver til Strawberry. Det koster knap en milliard norske kroner.

Hotelkongen Petter Stordalen fejrede navneskiftet ved at dele jordbær ud på Jernbanetorget i Oslo i mandags. Han har en baggrund som jordbærsælger.

Nyhedsmediet E24 skriver, at navneskiftet vil koste op mod én milliard norske kroner.

– Hvis du starter projekter som dette, og det første, du starter med, er lommeregneren, så gennemfører du det aldrig. Hvis alt handler om at tage din overskudsgrad fra 8 til 12 pct., så er der ingen, der motiveres af det, siger Stordalen.

Udover hotellerne vil produkter fra Ving, Hurtigruten og restauranterne i kæden ogaå indgå i navneskftet.

– Pandemien gav os en mulighed, vi fik chancen for at starte med blanke ark og farveblyanter. Vi vil give svar på de ønsker gæsterne nu har, siger Stordalen.

(© NTB)

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.