Annons:

Lufthansa og TripActions går live med ny SMV-bookingsplatform

Lufthansa Group og rejseadministrationsfirmaet TripActions har lanceret en ny rejsebookingsplatform designet til små og mellemstore virksomheder (SMV'er). Partnerskabet om at udvikle BusinessToGo bookingportalen blev først annonceret i december og gik live onsdag (4. maj) for kunder i den tysktalende DACH-region (Østrig, Tyskland og Schweiz) og Belgien.

Det giver virksomheder mulighed for at administrere deres overordnede rejseprogram samtidig med at de optjener og bruger Lufthansa Group PartnerPlusBenefit virksomhedsloyalitetspoint.

Virksomhedskunder kan vælge mellem to BusinessToGo -platformsniveauer: Essentials og Premium-pakker.

Begge versioner giver adgang til alle flyvninger fra Lufthansa Groups flyselskaber og joint venture-partnere, inklusive NDC-priser, samt hoteller, tog og billejeindhold fra TripActions . Medlemmer af PartnerPlusBenefit programmet kan også indsamle og indløse deres point på platformen. Premium-pakken tilbyder forbedret on-boarding og support til konfiguration af platformen samt adgang til tilbud fra andre flyselskaber. Kunder betaler et gebyr på €22 pr. rejse for at modtage ubegrænset brug af TripActions ‘ offline servicesupport. Platformen tilbyder også rapporterings- og analysefunktioner, så virksomheder kan overvåge deres rejseprogrammer , herunder udgifter, overholdelse og kulstofemissioner.

Stefan Kreuzpaintner , Senior Vice President Sales for Lufthansa Group Network Airlines, sagde: “Vi giver uadministrerede SMV-virksomhedskunder muligheden for at bruge en innovativ og moderne virksomhedsbookingsplatform, der kombinerer de nyeste teknologier og en bred vifte af fly, hoteller og lejebiler med fordelene ved PartnerPlusBenefit .”

Lufthansa meddeler, at NDC er “motoren” bag den nye bookingplatform, og omkring 40 kunder havde allerede tilmeldt sig BusinessToGo inden for et par timer efter lanceringen.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.