Det giver virksomheder mulighed for at administrere deres overordnede rejseprogram samtidig med at de optjener og bruger Lufthansa Group PartnerPlusBenefit virksomhedsloyalitetspoint.
Virksomhedskunder kan vælge mellem to BusinessToGo -platformsniveauer: Essentials og Premium-pakker.
Begge versioner giver adgang til alle flyvninger fra Lufthansa Groups flyselskaber og joint venture-partnere, inklusive NDC-priser, samt hoteller, tog og billejeindhold fra TripActions . Medlemmer af PartnerPlusBenefit programmet kan også indsamle og indløse deres point på platformen. Premium-pakken tilbyder forbedret on-boarding og support til konfiguration af platformen samt adgang til tilbud fra andre flyselskaber. Kunder betaler et gebyr på €22 pr. rejse for at modtage ubegrænset brug af TripActions ‘ offline servicesupport. Platformen tilbyder også rapporterings- og analysefunktioner, så virksomheder kan overvåge deres rejseprogrammer , herunder udgifter, overholdelse og kulstofemissioner.
Stefan Kreuzpaintner , Senior Vice President Sales for Lufthansa Group Network Airlines, sagde: “Vi giver uadministrerede SMV-virksomhedskunder muligheden for at bruge en innovativ og moderne virksomhedsbookingsplatform, der kombinerer de nyeste teknologier og en bred vifte af fly, hoteller og lejebiler med fordelene ved PartnerPlusBenefit .”
Lufthansa meddeler, at NDC er “motoren” bag den nye bookingplatform, og omkring 40 kunder havde allerede tilmeldt sig BusinessToGo inden for et par timer efter lanceringen.