Annons:

Kreditkort loyalitetsprogrammer skifter for at imødekomme kravene fra nutidens livsstilsorienterede rejsende

På trods af accelererende inflation stiger forbruget på tværs af alle rejsekategorier. To års tilpasning til pandemiske nedlukninger og restriktioner forårsagede en grundlæggende, og sandsynligvis permanent, omlægning af forbrugernes forventninger, især om fjernarbejde og behovet for forretningsrejser.

“Rejser fortsætter med at være en populær belønning for kreditkortloyalitets-medlemmer, nu mere end nogensinde,” sagde Kenneth Purcell, CEO og grundlægger hos iSeatz. “Men som vi har set fra de sidste to år, er det afgørende at kunne engagere kunderne med både håbefulde og praktiske belønninger. Der er mange nye, innovative belønningsprodukter, som udstedere kan inkorporere i deres indløsningsporteføljer, som vil tilfredsstille fluktuerende forbrugeradfærd, mens de stadig giver den inspiration og engagement, som mange kortholdere værdsætter mest fra deres belønningsprogrammer.”

Efterhånden som efterspørgslen efter fritidsrejser stiger, og traditionelle forretningsrejser aftager, ændres kreditkortbelønningsprogrammer i overensstemmelse hermed. Kreditkortudstedere udvider de måder, forbrugerne kan tjene point og belønninger på for livsstilsprodukter, selvom der stadig er plads til vækst – og muligheder – når det kommer til indløsning for de samme produkter.

Forretningsrejsende, der engang brugte point til opgraderinger og loungeadgang, rejser nu med deres familier og arbejder eksternt i længere tid, hvilket udvisker grænserne mellem forretnings- og fritidsrejser. Nutidens forbrugere søger mod kort med fleksible, mere personlige tilbud, der giver rabatter på ferieboliger og livsstilsprodukter som levering af dagligvarer, gas og mediestreamingtjenester.

“Loyalitetsmedlemmer, der indløser belønninger, er mere engagerede og mere tilbøjelige til at øge deres levetidsværdi,” sagde Purcell. “At få dem engageret tidligt med mindre, mere opnåelige belønninger, ud over at inspirere dem til at spare op til større rejseindløsninger, giver langsigtede fordele for udstederen.”

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.