“Rejser fortsætter med at være en populær belønning for kreditkortloyalitets-medlemmer, nu mere end nogensinde,” sagde Kenneth Purcell, CEO og grundlægger hos iSeatz. “Men som vi har set fra de sidste to år, er det afgørende at kunne engagere kunderne med både håbefulde og praktiske belønninger. Der er mange nye, innovative belønningsprodukter, som udstedere kan inkorporere i deres indløsningsporteføljer, som vil tilfredsstille fluktuerende forbrugeradfærd, mens de stadig giver den inspiration og engagement, som mange kortholdere værdsætter mest fra deres belønningsprogrammer.”
Efterhånden som efterspørgslen efter fritidsrejser stiger, og traditionelle forretningsrejser aftager, ændres kreditkortbelønningsprogrammer i overensstemmelse hermed. Kreditkortudstedere udvider de måder, forbrugerne kan tjene point og belønninger på for livsstilsprodukter, selvom der stadig er plads til vækst – og muligheder – når det kommer til indløsning for de samme produkter.
Forretningsrejsende, der engang brugte point til opgraderinger og loungeadgang, rejser nu med deres familier og arbejder eksternt i længere tid, hvilket udvisker grænserne mellem forretnings- og fritidsrejser. Nutidens forbrugere søger mod kort med fleksible, mere personlige tilbud, der giver rabatter på ferieboliger og livsstilsprodukter som levering af dagligvarer, gas og mediestreamingtjenester.
“Loyalitetsmedlemmer, der indløser belønninger, er mere engagerede og mere tilbøjelige til at øge deres levetidsværdi,” sagde Purcell. “At få dem engageret tidligt med mindre, mere opnåelige belønninger, ud over at inspirere dem til at spare op til større rejseindløsninger, giver langsigtede fordele for udstederen.”