Med en baggrund i firmaer som Ogilvy, SAS, Tryg og senest Kilroy kommer Comwells nytiltrådte marketingschef Jacob Grewe Bentzen med en solid erfaring inden for forretningsudvikling, datadrevet marketing og strategisk kommunikation.
”Jeg glæder mig først og fremmest meget til at lære Comwell og alle mine nye kolleger bedre at kende og sikre, at Comwell har en tydelig profil i markedet, samt at brandet også står stærkt i fremtiden,” siger Jacob Grewe Bentzen.
Den nye marketingchef har arbejdet med en lang række stærke brands både med en B2B- og B2C-tilgang og ofte med et stærkt digitalt udgangspunkt.
”Vi er utrolige glade for at kunne byde Jacob velkommen til Comwell. Han kommer med en stor portion viden, kompetencer og erfaring, som skal bidrage til at styrke Comwells position yderligere på det danske hotel- og konferencemarked,” siger Comwells kommercielle direktør, Michael Hansen.
Jacob Grewe Bentzen er 48 år og uddannet HD-A ved CBS. Han er født og opvokset i København og bor i dag på Frederiksberg sammen med sin kone og deres tvillinger på otte år.