Annons:

Megatrends, der definerer rejser for 2022, 3. del

Her er det tredie afsnit om de 14 megatrends der definerer rejser for 2002. Første og anden del blev bragt i sidste uge.

Den store opgradering af arbejdskraft

Turismeerhvervet har været hårdt ramt under pandemien, og mange medarbejdere har valgt at skifte til andre brancher. For at gøre mere med færre medarbejdere har virksomhederne arbejdet med digitalisering af områder som check-in, madbestilling og meget mere. For at imødekomme behovet for kvalificerede medarbejdere har mange investeret endnu mere i intern uddannelse og rekruttering. Uddannelsesforløb, der giver udviklingsmuligheder for alle medarbejdere, der ønsker at udvikle sig for at få flere eller forskellige ansvarsområder, vil være vigtige for at kunne fastholde eksisterende arbejdskraft og tiltrække ny.

Lokalsamfund involverer sig i fremtidens rejser

Tilfredse lokale vil være vigtige for alle destinationer. Turismeorganisationer skal sætte lokalbefolkningen først! Det forventes, at de lokale også vil være engagerede i det, der er deres fremtid. Industrien skal se på lokalbefolkningen som deres primære kunder!

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.