Den danske boutique hotelkæde Brøchner Hotels og skoproducenten Ecco indgår et samarbejde om at brande dansk design internationalt til boutique hotelkædens gæster.
Fremover vil alle værter og værtinder på Brøchner Hotels hoteller gå med Ecco-sko som en del af det nye samarbejde mellem hotelkæden og den danske skoproducent.
– Det er en fantastisk mulighed for os at kunne tilbyde vores kollegaer det bedste fodtøj i et arbejde, hvor de står meget op i løbet af en dag, aften eller nat. Desuden er vi stolte af, at kunne repræsentere et ikonisk dansk designbrand på vores hoteller, som også understøtter vores fokus på kvalitet og design, fortæller Maja Whitta Andersen, Head of Marketing & Communications hos Brøchner Hotels.
For Ecco betyder det, at de får mulighed for eksponering i en anden branche end sin egen.
– Vi så et potentiale i Brøchner Hotels’ femstjernede Hotel Herman K i forhold til at vise vores sko frem ’live’ overfor internationale gæster og fandt hurtigt ud af, at der var potentiale for et endnu større samarbejde, fortæller Lene H. Nedergaard, Head of Global Marketing hos Ecco.
Samarbejdet mellem Brøchner Hotels og ECCO er rullet ud henover efteråret og er nu gældende på alle boutique hotelkædens hoteller.