For at imødekomme en branche i forandring har erhvervsrejsebureauet BCD Travel præsenteret en ny tilgang til håndtering af hotelprogrammer – Stay by BCD Travel.
BCD Travel har lanceret en såkaldt hoteldivision, der skal gøre det nemmere for nuværende og fremtidige kunder at finde hotelløsninger inden for erhvervsrejser.
– Vores nye hoteldivision vil forandre markedet og skabe nye fordele for skandinaviske virksomheder, siger Thomas Ådén, Vice President Nordics i BCD Travel.
– Det er tid til at se ud over forhandlede hotelpriser og fokusere på andre strategier til udgiftsstyring, og det er nødvendigt at fremme efterlevelsen af hotelprogrammer, opbygge forbrugertillid og påvirke købsbeslutninger, fortæller han.
Divisionen tilbyder blandt andet udgiftsstyring, indkøb og booking, administration af virtuel betaling og digital fakturering, prissikring, administration af tilgængelige hotelpriser og merchandising.
Hoteldivisionen består af nyoprettede stillinger og medarbejdere fra BCD samt rådgivningsafdelingen Advito.
April Bridgeman står i spidsen for divisionen. Hun er for nyligt blevet udnævnt til Senior Vice President af Hotels Solutions i BCD Travel. Hun rapporterer nu til Global Chief Operating Officer og Chief Commercial Officer Mike Janssen.
– Hoteller er det vigtigste konkurrenceparameter for kunderne, siger Mike Janssen.
– De repræsenterer den andenstørste udgiftskategori inden for rejser og er i stigende grad den målestok, som rejseprogrammers succes eller fiasko måles på, både når det kommer til besparelser og tilfredshed. Vores innovative, datadrevne hoteltilgang vil hjælpe Travel Managers og indkøbsansvarlige med at skabe gode resultater, afslutter han.
BCD Travel hjælper virksomheder med at få så meget som muligt ud af deres rejseudgifter. De tilbyder avancerede digitale markedsføringsstrategier og ekspertise i forbrugeradfærd inden for hotelprogrammer.