Hver femte danske søger et koncept på ferien. Det viser en ny undersøgelse, som YouGov har lavet for rejsebureauet Bravo Tours.
Når danskerne skal på ferie, handler det ikke kun om stjerner og priser. Mere end hver femte går også efter et koncept, der passer til rejsen. Det viser en undersøgelse, der er lavet af analysebureauet YouGov, som har spurgt danskerne, hvad der er vigtigst, når de skal vælge hotel i udlandet.
Undersøgelsens resultater kommer ikke som nogen overraskelse for direktøren i Bravo Tours, Peder Hornshøj:
– Det er egentligt ikke så overraskende. Vi ser i højere og højere grad, at koncepterne vinder frem, uanset om det så er hoteller “kun for voksne” eller hoteller, der er tilpasset børnefamilier med alt, hvad det indebærer, siger Peder Hornshøj, der er adm. direktør for Bravo Tours.
Nyt koncept
Op til undersøgelse har Bravo Tours lanceret BonaVida, som betyder ’det gode liv’. Det er et koncept med 4-stjernede resorts, god beliggenhed, pool-områder, All Inclusive og transport fra lufthavnen.
BonaVida vil blive lanceret på ni af sommerens rejsemål.