GDS-selskabet Amadeus har meddelt, at de fornyer aftalen med rejsebureauet Berg-Hansen i et samarbejdet om at forbedre deres services for kunderne.
Berg-Hansen og Amadeus forlænger deres samarbejde, som de har haft siden 1990’erne. Det skriver Amadeus i en pressemeddelelse.
I samarbejdet er de to selskaber gået sammen i en ny aftale om at styrke forhold yderligere ved at investere i en bredere fremtid med nye og digitale løsninger:
– Rejsebranchen er inde i en fase af hurtig forandring, og et langsigtet partnerskab og samarbejde gør os bedre forberedt på de ændringer, der er på vej, så vi kan møde dem med moderne teknologi og nye innovative løsninger, siger Ulla Persson, General Manager hos Amadeus.
– Vores partnerskab med Berg-Hansen er et vigtigt skridt i vores partnerstrategi og samtidig en måde for Berg-Hansen at garantere sine kunder den bedste service, siger hun
Målet med den nye aftale er at opnå mere langsigtede forretningsmål og forbedrede tjenester for kunderne. Det fortæller Per Arne Villadsen, administrerende direktør hos Berg-Hansen:
– Sammen udfordrer og supplerer vi hinanden med det mål at sikre, at vi altid ligger i front inden for digitale og intelligente løsninger til vores kunder. Vores største konkurrencefordel er at kunne tilbyde kunderne de bedste priser og en bred vifte af rejsetjenester. Derfor vil dette være vores hovedfokus i den nye aftale med Amadeus, siger Per Arne Villadsen.
Amadeus er et GDS-selskab, der hjælper rejsende med at finde og planlægge deres rejser gennem blandt andet rejsebureauer, flyselskaber og hoteller.