Annons:

Hilton fokuserer på møder og events med nyt mærke

Hilton har annonceret deres nye brand, Signia Hilton, som vil fokusere på møder og events.

Ifølge en pressemeddelelse vil Hilton med deres nye mærke møde nutidens erhvervsrejsende og give dem en sofistikeret rejse.

– I vores 100. år af gæstfrihed, er vi mere fokuseret end nogensinde før på at levere ekstraordinære oplevelser til alle vores gæster – og det omfatter udvikling af oplevelser til at opfylde deres skiftende behov, siger Christopher J. Nassetta, president og CEO, Hilton. 

– Vi er stolte af at lancere Signia Hilton, som eksemplificerer vores innovative ånd og vil hæve linjen på hvad det betyder at levere virkelig kundeinspireret gæstfrihed, siger han

Signia Hilton vil indeholde moderne arkitektur, udsigt til landskab, en bar, restauranter, wellness oplevelser og særligt teknologiske møde- og eventrum.

– Signia Hilton vil møde fagfolk og sætte en ny høj standard for møder og arrangementer industrien, siger David Marr, senior vice president i Hilton.

Signia Hilton-hotellerne kommer som minimum til at have 500 værelser. De første vil åbne i Orlando, Atlanta og Indianapolis i USA.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.