Accor har annonceret deres nye loyalitetsprogram, Accor Live Limitless, som blandt andet indeholder nye samarbejder med fodboldklubben Paris Saint-Germain og eventselskabet IMG.
Loyalitetsprogrammet Accor Live Limitless (ALL), skal give medlemmer adgang til verdenskendte barer, restauranter, natklubber og andre unikke oplevelser.
– Accor Live Limitless gør, at vores medlemmer kan få endnu mere ud af bredden i vores netværk. siger Jan Birkelund, ansvarlig for salg og distribution for AccorHotels i Norden, og fortsætter:
– Det kan være alt fra hotelovernatninger og restaurantbesøg til unikke naturoplevelser samt musik- og sportsbegivenheder.
Samarbejder med fodboldklub
Accor præsenterer også to nye partnerskaber. Et af dem er med fodboldklubben Paris Saint-Germain, hvor ALL bliver hovedpartner og officiel trøjesponsor fra sæsonen 2019/2020.
Det andet er med eventselskabet IMG, som efter sigende skal give medlemmer adgang til idrætsbegivenheder, modegallaer og kulinariske oplevelser.
De udvider også partnerskabet med AEG, som inkluderer 60.000 billetter til forskellige begivenheder i AccorHotels Arena, der er en indendørs sportsarena og koncertsal i Paris, for medlemmer i Latinamerika, Asien og Europa.
Loyalitetsprogrammet har fire fokusområder:
- Et nyt premium-niveau, som belønner Accors mest loyale medlemmer
- Opgraderede fordele i overensstemmelse med hoteloperatørens nye gæstfrihedsstrategi
- Mulighed for at optjene og indløse point
- Nye, spændende samarbejder for at muliggøre et bredere udbud af oplevelser.
De vil også gøre det muligt at få adgang til programmets indhold fra mobilen med en app.
Accors hoteller dækker alt fra luksushoteller til mellemklasse- og boutiquehoteller samt økonomiklassehoteller.