Expedia Group lancerer tre nye kundefokuserede funktioner i sin globale forretningsrejseplatform for at forbedre kundeoplevelsen og øge rejsesikkerheden.
En af funktionerne er Egencia Hotel Conversations. Det er en chat-funktion, der bruges til kommunikation mellem forretningsrejsende og det hotel, de er reserverer til.
Rejsende kan nu stille spørgsmål, bekræfte detaljer og dele opdaterede rejseplaner på farten gennem Egencia-appen.
For eksempel kan forretningsrejsende nemt anmode om senere check-in, når flyet er forsinket eller angive, hvilken type pude de ønsker.
Hotellerne kan også kontakte gæsterne på forhånd, sende en velkomstmeddelelse eller give ekstra tjenester, før den rejsende ankommer til hotellet.
– Egencia Hotel Conversations vil revolutionere den måde hotellerne og forretningsrejsende kommunikerer med hinanden, siger Michael Gulmann, produktleder hos Egencia, i en pressemeddelelse.
– Vi har set, at antallet af dialoger blev fordoblet i sidste år, hvilket er et bevis på, at dette var en efterspurgt funktion, fortsætter han.
Gennem Egencias fly- og hotelpakker kan forretningsrejsende nu drage fordel af Expedias forhold til hotellerne. Ved at vælge en pakke med både fly og hoteller kan virksomhederne få en lavere totalpris, og de rejsende får adgang til flere hoteller.
Når rejsende booker fly, vil de se anbefalede hoteller til særlige priser, som de kan bestille straks eller inden for 10 dage.
Plejeforpligtelsen er vigtig for alle virksomheder, og mange rejseledere i virksomhederne bruger allerede Egencia Traveller Tracker til øjeblikkeligt at se, hvor deres medarbejdere er, når uforudsete situationer opstår.