Norwegians nye globale markedskoncept er baseret på, hvordan udbuddet af flyruter og lave priser har bragt verden tættere sammen. Med den nye kampagne, som bliver markedsført i 15 lande, ønsker Norwegian at inspirere både eksisterende og nye kunder til at rejse med Norwegian, ifølge en pressemeddelelse.
– Vi ønskede at lave en kampagne, der minder folk om, at Norwegian siden starten af 2002 har gjort det lettere for alle at rejse uanset størrelsen af pungen. I dag, med over 150 destinationer, attraktive priser og nye linjer, har verden aldrig været mere tilgængelig, siger Stine Steffensen-Børke, Norwegians marketingdirektør.
Reklamekonceptet “The world has never been closer“ er udviklet af TRY, og målet er at øge kendskabet i nye markeder samt inspirere og skabe rejselyst i et modent marked.
– Verden har faktisk aldrig været tættere end nu, og det ville vi bogstaveligt talt have med i denne kampagne. Vi ville illustrere det, du ser, lugter og oplever, når du rejser og fanger feriefølelsen, fortsætter Stine Steffensen-Børke.
“The world has never been closer“ vil blive lanceret i 15 forskellige lande og bliver rullet ud i slutningen af januar.
Du kan se reklamen Her.