TUI lancerer nyt globalt varemærke

0

Rejseselskabet TUI har lanceret et nyt varemærke, der samler velkendte hotelkoncepter under én og samme paraply, som skal blive virksomhedens største konsolideringsprojekt nogensinde.

TUIs nye varemærke, TUI Blue, sigter efter i fremtiden at blive verdens største kæde for ferie- og fritidshoteller, med over 100 hoteller i porteføljen og mere end en million besøgende.

– Den individuelle styrke ved vores eksisterende brands løftes til én, siger Mikkel Hansen, pressechef hos TUI Danmark.

TUI Blue – For Two
Hoteller, som tidligere hed TUI Sensimar, vil fra sommeren 2020 blive til ”TUI Blue – For Two”. Konceptet henvender sig specifikt til gæster, som er 16+ og rejser uden små børn. Hotellerne er skræddersyede til voksne og fokuserer på ”oplevelser sammen”.

TUI Blue – For Families
TUI Family Life-hoteller kommer til at hedde ”TUI Blue – For Families”. Det er en af TUIs mest populære produkter for familier med børn i alle aldre. Konceptet inkluderer også den velkendte Bamseklub, Hangout for teenagere og flere familievenlige tilbud.

TUI Blue – For All
Gæster, som er specifikt interesserede i autentiske oplevelser i den region, de besøger, kan nu finde et passende hoteltilbud under ”TUI Blue – For All” mærkatet.

TUI Blue har udviklet ti skridt, som skal gøre det muligt for hotellerne at bidrage til bæredygtigheden.

– Med skabelsen af et moderne livsstilsbrand af denne størrelse, bliver det muligt for os at arbejde endnu tættere sammen for at nå vores bæredygtighedsmål. Med ”Sustainable Blue” har vi sammenfattet ti mål for alle hotellerne. De inkluderer blandt andet initiativer, som skal spare vand, formindske CO2-udledning pr. gæst/nat og reducere engangsplastik, siger Anna Kiefer, bæredygtighedsansvarlig hos TUI i Norden.

Nordiske kunder kan som en start se frem til at bo på et TUI Blue-hotel på destinationerne: Tyrkiet, Portugal, Kroatien, Spanien, Egypten, Grækenland, Cypern, Kap Verde, Mauritius, Marokko, Thailand og Mexico.

Share.

About Author

Comments are closed.