Annons:

SAS-kampagne vinder tre priser

SAS-kampagnen ’The Arrivals’ har netop vundet tre Effie Awards Europe, der hylder de mest effektive marketingindsatser i Europa.

Kampagnen ’The Arrivals’, der blev lanceret i oktober sidste år, er blevet set af over 40 millioner på Facebook, og nu indtager den officielt listen over Europas mest effektive markedsføringskampagner.

Ved prisuddelingen Effie Awards Europe i Bruxelles vandt kampagnen i hele tre kategorier: Best demonstration of Integrated Effectiveness, Small Budget og Travel & Tourism.

– Kampagnen viser, hvordan det at rejse udvikler os som mennesker og ændrer vores syn og perspektiver på verden. Et af de steder, hvor denne energi specielt kan føles, er i ankomsthallen. Det er nærmest et magisk sted. ’The Arrivals’ er blevet vist i både Skandinavien, Europa og USA og har opnået den største campaign-liking, der er målt for SAS, siden We Are Travelers-universet blev lanceret, siger Martin Adonis, Marketing Manager, SAS.

Filmen er optaget over fire dage i ankomsthallen i Københavns Lufthavn fra tre specialbyggede tårne, der har givet SAS mulighed for at indfange sekunderne, når man kommer hjem fra en rejse. Kampagnen er skabt i tæt samarbejde med bureauet & Co./NoA.

Effie Awards har siden 1996 hædret de mest effektive marketingkampagner i Europa. Priserne uddeles til kampagner, der har opnået succes på to eller flere europæiske markeder. Bag prisen står den europæiske organisation EACA (European Association of Communications Agencies).

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.