Annons:

KLM markedsfører gennem ny Facebook-teknologi

Det hollandske flyselskab KLM er det første i verden til at anvende Facebooks nye annonceformat med augmented reality i deres kampagne ”Try before you fly”.

Nu kan man på Facebook få en 360 graders visning af forskellige destinationer fra KLM, som giver rejsende en smagsprøve på, hvad flyselskabets destinationer har at tilbyde.

Deres nye kampagne ”Try before you fly” markedsfører destinationer gennem AR-teknologi, så mulige kunder kan se rejsemålene inden de booker deres flybilletter. Det gælder steder som Taipei, der ligger i Taiwan, Edmonton i Canada og norske Stavanger:

– Augmented reality er en spændende teknologi som vores kunder sætter pris på. Vi tror, den her måde at markedsføre destinationer på har et stort potentiale i at øge interessen for mindre indlysende, men fantastiske rejsemål, siger Emmelie Johansson, Marketing Manager, Air France-KLM i Norden.

KLM markedsfører kun destinationer, men i fremtiden vil det også være muligt at reklamere for andre produkter og tjenester i annonceringen.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.